Nomenaments

S'han trobat 2 registres.
Pàgines: [1]

El Sr. Arquebisbe ha signat darrerament els següents nomenaments :

13/11/2018

Mn. Magí Mejías Sendra, vicari de la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona.

25/10/2018

Mn. Jordi Díaz Moix, administrador parroquial de la Parròquia de Sant Pere Apòstol de Perafort.
Mn. Antoni Pérez de Mendiguren i Cros, administrador parroquial de la Parròquia de Sant Sebastià de Puigdelfí.

23/10/2018

Fundació Santa Maria de Siurana

Sr. Joan Llàtser Gaya, administrador del Patronat de la Fundació.
Sr. Andreu Muñoz Melgar
, secretari del Patronat de la Fundació.
Sr. Francesc Dalmau Vidal
, vocal del Patronat de la Fundació.
Sr. Pablo Muñoz Pérez
vocal del Patronat de la Fundació.

Sr. Ángel Belzunegui Eraso, director de l’Escola de l’Esplai.
Sr. Arnau Solé Bargalló, president de la Federació de Centres d’Esplai Cristians.
Sr. Robert Vendrell Aubach, responsable del Servei de Colònies de Vacances.

16/10/2018

Mn. Xavier Roig Rovira, arxiprest de l’arxiprestat del Priorat.
Mn. Lluís Noguero Aguilar i Mn. Joan M. Anglès Batet, rectors in solidum de les parròquies de Santa Maria de Bellvei, de Sant Cristòfol de Cunit, de la Santa Creu de Calafell i de Sant Pere Apòstol de Calafell, i tinents in solidum de la tinença de l’Assumpció de Segur de Calafell.

09/10/2018

Arxiprestos

Mn. Norbert Miracle Figuerola, arxiprest de l’arxiprestat del Baix Penedès.
Mn. Joan Brulles Cañellas, arxiprest de l’arxiprestat del Tarragonès Llevant.

Delegats i directors de secretariats diocesans

Mn. Jordi Vila Borràs, delegat diocesà per a l’apostolat seglar.
Mons. Miquel Barbarà Anglès, delegat diocesà per a les associacions de Setmana Santa de l’arxidiòcesi de Tarragona i director del Secretariat diocesà de música sacra.
Mn. Joan Àguila Chavero, delegat diocesà per a la catequesi i el catecumenat.
Mn. Norbert Miracle Figuerola, delegat diocesà per a l’ensenyament i director del Secretariat diocesà de diaconat permanent.
Sr. Guillermo Ramos Nieto, subdelegat diocesà per a l’ensenyament.
Mn. Rafael Serra Abellà, delegat diocesà per a la litúrgia i director del Secretariat diocesà de relacions interconfessionals.
Sra. Ana González Fernández, delegada diocesana per a les missions i la cooperació entre les Esglésies.
Mn. Josep Mateu i Guarro, delegat diocesà per a la pastoral de joventut.
Mn. Joaquim Gras Minguella, delegat diocesà per a la pastoral de la mobilitat humana i per a les causes dels sants.
Mn. Lluís Simón Pascual, delegat diocesà per a la pastoral de la salut.
Mn. Josep Masdéu Aymamí, delegat diocesà per a la pastoral familiar.
Mn. Santiago Soro Roca, delegat diocesà per a la pastoral social.
Mn. Antonio Martínez Subías, delegat diocesà per al patrimoni artístic i documental i l’art sacre.
P. Pere Cardona Bueno, o.f.m.c., delegat diocesà per a la vida consagrada.
P. Benny Manackaparambil, o.c.d., delegat diocesà per a l’apostolat del mar – Stella Maris.
Mn. Antonio Pérez de Mendiguren i Cros, director del Secretariat diocesà d’animació bíblica.
Sra. Rosa Maria Sánchez Cornadó, directora del Secretariat diocesà de laics amb missió pastoral.
Mn. Josep Maria Alegret Bellmunt, director del Secretariat diocesà de serveis al clergat.
Mn. Jaume Gené Nolla, director del Secretariat diocesà vocacions.
Sr. Santiago Grimau Ferré, cap del Departament de mitjans de comunicació social.

05/09/2018

Parroquials

Mn. Josep Mateu i Guarro, moderador de les parròquies de Sant Mateu Apòstol de Riudecanyes, de Sant Bartomeu de l’Argentera i de Santa Maria de Duesaigües.

Mn. Josep Manuel González Álvarez, diaca encarregat de la cura pastoral de la Parròquia de la Immaculada Concepció de Reus.

Mn. Josep Moreno Espinosa, moderador de la Parròquia de la Immaculada Concepció de Reus.