NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Nova formació a l’arxidiòcesi sobre el mètode de primer anunci ’Alpha’

enviar a un amigo

El dissabte 21 d’octubre es va fer a Tarragona una nova formació sobre Alpha, un mètode de primer anunci que de la mà de la Delegació diocesana de pastoral de joventut s’està implementant a la nostra arxidiòcesi.

La formació la va realitzar una part de l’equip de la Delegació de Joves de Tarragona i de Barcelona. Unes 40 persones procedents de les parròquies de Tarragona, Reus, Riudoms, Vinyols i els Arcs, Santa Coloma de Queralt, Montblanc i Vila-seca van participar en aquesta formació per tal de poder iniciar conjuntament el curs el proper gener del 2018.

Aquest mètode es va iniciar l’any passat a les parròquies de Creixell, Montblanc i Riudoms, on hi van participar més de 120 persones. Per aquest curs es preveu doblar el número de cursos i participants.

Alpha és un mètode que s’està realitzant arreu del món, i vol ser un primer anunci per aquelles persones que s’han allunyat de la vivència de la fe, o que desconeixen el missatge de Jesús. Una mètode de cara a la nova evangelització que el papa Francesc urgeix a totes les esglésies diocesanes.

Per a més informació podeu adreçar-vos al correu info.delejot@gmail.com.