NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

L’arxidiòcesi acollirà aquest dijous, dia 12, diversos concerts de ‘Pueri Cantores’

enviar a un amigo

Parròquies de Tarragona, Reus, Montblanc i Altafulla acolliran Cors de Pueri Cantores (nens cantaires, en llatí) d’arreu del món amb motiu del Congrés Internacional a Barcelona.

De l’11 al 15 de juliol Barcelona acollirà, per segona vegada, el Congrés Internacional de Pueri Cantores amb el lema Vos estis lux mundi, ‘Vosaltres sou la llum del món’.Una celebració mundial, iniciada l’any 1947 a París, que reunirà més de 4.000 nens de més de cent nacionalitats i que se celebra aproximadament cada dos anys.

El Congrés arrencarà aquest dimecres amb un acte inaugural, obert al públic, a la Font Màgica de Montjuïc, a Barcelona, a partir de les 20.30 h. Durant aquests cinc dies se celebraran diferents activitats formatives, culturals, de culte i de lleure en punts emblemàtics com la Sagrada Família o Montserrat. El dijous, dia 12 de juliol, els cors de Pueri Cantores sortiran a ciutats fora de Barcelona i serà quan parròquies de l’arxidiòcesi de Tarragona acolliran els diferents concerts.

Actualment, l’únic cor de Pueri Cantores de l’arxidiòcesi és el de la Reial Congregació de la Puríssima Sang de N.S.J de Reus. Amb motiu d’aquest vincle la Federació Sueca de Pueri Cantores visitarà durant tot el dia alguns dels espais més significatius de la ciutat de Reus tot celebrant l’eucaristia a l’església parroquial de la Puríssima Sang de Reus (11.00 h).

Al web www.puericantores.cat es pot trobar més informació del Congrés.

Concerts programats a l’arxidiòcesi (dia 12 de juliol)

Tarragona
A la Parròquia de Sant Joan Baptista, a les 19.00 h.
Cor participant: Münchner Dommusik

Reus
Església Prioral de Sant Pere Apòstol, a les 20.00 h.

Cors participants: Junge Kantorei und Jugendchor St. Lambertus, Mettmann; Pueri Cantantes Cathedralis Ungdomskör; Heliga Trefaldighets Barnkör (Holy Trinity Childrens Choir); Sankta Eugenia Ungdomskör i l’Escolania, Cor Jove i Capella de cantors del Sang Crist de la Sang

Montblanc
Església de Santa Maria la Major, 19.00 h.
Cors participants: Salzburger Domkapellknaben und mädchen i Maîtrise de la Cathédrale de Poitiers

Altafulla
Parròquia de Sant Martí de Tours, 20.30 h.
Cors participants: Junger Chor 5nach5 der Kinder-und Jugendkantorei Iserlohn i Petits Chanteurs de Grenoble