NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Darrers nomenaments signats pel Sr. Arquebisbe

enviar a un amigo

L’arquebisbe de Tarragona, Dr. Jaume Pujol Balcells, en data de 19 de setembre, ha nomenat tres nous canonges de la Santa Església Catedral Basílica Metropolitana i Primada de Tarragona: Mn. Joan Miquel Bravo Alarcón, Mn. Josep Masdéu Aymamí i Mn. Antoni Pérez de Mendiguren i Cros. La presa de possessió tindrà lloc el dissabte dia 3 de novembre, a les 10.00 h, a la sala capitular de la Catedral.

-Mn. Joan Miquel Bravo Alarcón (La Canonja, 1973) és rector de les parròquies de Santa Maria Assumpta de Bonavista i de Santa Maria de Vallmoll. És vicari episcopal de l’Alt Camp, el Baix Penedès i el Tarragonès i director, des de juliol de 2015, de l’Institut Superior de Ciències Religioses Sant Fructuós de Tarragona.

-Mn. Josep Masdéu Aymamí
(Vilaplana, 1961) és rector de la parròquia de Sant Fructuós de Tarragona, delegat diocesà de pastoral familiar i arxiprest de les parròquies de Tarragona.

-Mn. Antoni Pérez de Mendiguren i Cros (Tarragona, 1973) és rector de les parròquies de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona i Sant Salvador dels Pallaresos, i director del Secretariat diocesà d’Animació Bíblica.

Amb data de 5 de setembre de 2018, el Sr. Arquebisbe també va signar els següents nomenaments parroquials:

-Mn. Josep Mateu i Guarro, moderador de les parròquies de Sant Mateu Apòstol de Riudecanyes, de Sant Bartomeu de l’Argentera i de Santa Maria de Duesaigües.

-Mn. Josep Manuel González Álvarez, diaca encarregat de la cura pastoral de la Parròquia de la Immaculada Concepció de Reus.

-Mn. Josep Moreno Espinosa, moderador de la Parròquia de la Immaculada Concepció de Reus.