NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Cambrils acollirà la XXIII Trobada de Portants del Sant Crist de Catalunya

enviar a un amigo

La trobada se celebrarà el proper diumenge dia 7 d’octubre sota l’organització de la Congregació de la Puríssima Sang de Nostre Senyor Jesucrist de Cambrils fundada l’any 1754.

A les deu del matí, des de l’església parroquial de Santa Maria, sortirà el solemne viacrucis presidit pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, que recorrerà els carrers de la ciutat (carrer Creus, avinguda del Mil·lenari, avinguda Independència, carrer Verge del Camí i carrer Creus) fins tornar de nou al temple on a les dotze, el Sr. Arquebisbe presidirà la missa.

Es preveu l’assistència de més de dues-centes persones, entre els quals una vuitantena de portants del Sant Crist procedents de cinquanta confraries d’arreu de Catalunya.

Les ciutats de Reus i Valls, l’any 2015 i 2014, respectivament, també van ser escollides per a celebrar aquest encontre anual.