NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Cambrils ha acollit la XXIII Trobada de Portants del Sant Crist de Catalunya

enviar a un amigo

La trobada, organitzada per la Congregació de la Puríssima Sang de Nostre Senyor Jesucrist de Cambrils, es va celebrar aquest diumenge dia 7 d’octubre.

A les deu del matí, des de l’església parroquial de Santa Maria, va sortir el solemne viacrucis presidit pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, per a recórrer els carrer Creus, l’avinguda del Mil·lenari, l’avinguda Independència, el carrer Verge del Camí i de nou el carrer Creus fins tornar al temple parroquial on, a les dotze del matí, el Sr. Arquebisbe va presidir la missa on va participar sostenir els cants la coral Les Veus del Casal. En acabar, es va fer el lliurament dels records de la trobada a cada un dels representants de les vint-i-set poblacions representants.

La 23a edició d’aquesta Trobada va comptar amb prop de dues-centes persones, entre els quals prop d’una vuitantena de portants del Sant Crist procedents de cinquanta confraries d’arreu de Catalunya.

L’any vinent la ciutat de Manresa acollirà aquest encontre de portants del Sant Crist de Catalunya.

Galeria fotogràfica»