Inici | Contacte Santoral | Vocabulari religiós | Actes Sant Fructuós Divendres, 18 de agost de 2017
idioma castellano idioma english
consulti la nostra web a facebook Twitter de l'Arquebisbat de Tarragona Arquebisbat de Tarragona al Youtube Flickr

NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES
S'han trobat 8 registres.
Pàgines: [1]

La Secretaria de la Conferència Episcopal Tarraconense, davant del terrible atemptat ocorregut a Barcelona el 17 d’agost de 2017, manifesta el següent:
Els bisbes de Catalunya se senten totalment consternats per les víctimes mortals, així com per les desenes de ferits, que ha causat el terrible atemptat ...

Bon estiu!
Tornem amb més informació de l’arxidiòcesi a finals d’aquest mes d’agost.

Cap de setmana festiu a la parròquia de Montblanc amb motiu de la festa de la dedicació
La Parròquia de Santa Maria la Major de Montblanc, coincidint amb la festa de la dedicació de la seva església parroquial, ha organitzat una sèrie d’actes com a culminació del curs 2016-2017.

Riudoms clausura la celebració dels 400 anys de la Parròquia
Aquest dimarts, 25 de juliol, solemnitat de sant Jaume Apòstol, titular de la Parròquia de Riudoms, ha tingut lloc la cloenda dels actes amb motiu del quart centenari de la seva església parroquial.

El Congrés ‘Laudato Si’ i les grans ciutats’ insisteix en una major responsabilitat i ètica vers el nostre planeta
Del 13 al 15 de juliol s’ha celebrat a Rio de Janeiro (Brasil) un Congrés Internacional sobre la Carta Encíclica del papa Francesc Laudato Si’ (Lloat Sigueu) i les Grans Ciutats.

Celebració d’enviament de dos joves que participaran en un camp de treball amb immigrants a Ceuta
El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, ha presidit aquest divendres, dia 21 de juliol, a la capella del palau arquebisbal, la celebració d’enviament de Maria Melero i Magí Pallejà.

«La parròquia és un lloc d’aprenentatge, de respecte a les diferències i d’igualtat en dignitat»
Aquestes és una de les conclusions del 29è Col·loqui Europeu de Parròquies (CEP) celebrat a Barcelona del 9 al 14 de juliol sota el lema «Cristians a Europa: un poble amb una missió».

‘Stella Maris’, distingida per la seva tasca humanitària al Port de Tarragona
La Junta organitzadora del sopar de Les Quatre Marines ha premiat per unanimitat l’Apostolat del Mar per la tasca en favor dels mariners mercants i pescadors.