Decrets

Decret de 20 de desembre de 2011

DECRET de 20 de desembre de 2011

Per raó de les obres que s’han de fer al primer pis del claustre del Sagrat Cor del Seminari Conciliar Pontifici de Tarragona, la Col·lecció d’Etnografia i Religiositat Popular Mn. Salvador Ramon de l’Arquebisbat de Tarragona que fins aquest moment ha estat emmagatzemada en algunes dependències del susdit espai, sota la custòdia del Sr. Andreu Muñoz Melgar, director del Museu Bíblic Tarraconense, ha de ser canviada d’emplaçament. Davant aquesta situació es planteja la possibilitat d’encomanar-ne la custòdia i dipòsit al Museu Diocesà.

PEL PRESENT DECRET disposo que la Col·lecció d’Etnografia i Religiositat Popular Mn. Salvador Ramon, propietat de l’Arquebisbat de Tarragona, sigui dipositada al Museu Diocesà de Tarragona, institució que a partir d’aquest moment la custodiarà, i que la part d’aquesta Col·lecció que fins ara està exposada al Museu Bíblic Tarraconense (s’adjunta una relació al dors d’aquest document) continuï en aquesta mateixa situació, amb el benentès que no hi ha d’haver cap impediment si algun dia l’Arquebisbat decideix una altra destinació de tot el conjunt o d’alguna part.

† Jaume Pujol Balcells
Arquebisbe metropolità de Tarragona i primat

Ho decreta i signa l’Excm. i Rvdm. Sr. Arquebisbe de Tarragona.
Davant meu,

Rosalia Gras Minguella
Secretària general i cancellera

vegeu l´annex a l´arxiu adjunt