Inici | Contacte Santoral | Vocabulari religiós | Actes Sant Fructuós Divendres, 18 de agost de 2017
idioma castellano idioma english
consulti la nostra web a facebook Twitter de l'Arquebisbat de Tarragona Arquebisbat de Tarragona al Youtube Flickr

Ràdio - Altres

PRODUCCIÓ PRÒPIA ALTRES
S'han trobat 5 registres.
Pàgines: [1]

COPE-TARRAGONA/REUS
L´origen i la titularitat de la COPE marquen la seva identitat i els seus propòsits. Com cadena radiofònica sorgida de les Esglésies diocesanes i de dos ordres religioses a Espanya, i assumida després per la seva Conferència Episcopal, la cadena es considera a si mateixa com confessionals catòlica i se situa, de partida, en el marc de les finalitats generals de la Església i, més en concret, de la seva presència evangelitzadora en l´àmbit de l´opinió pública.
La presència de l’Arquebisbat de Tarragona a COPE-Tarragona (FM 93.5) i COPE-Reus (AM 1.143) es concreta en els programes El Mirall de l´Església a Tarragona i Reus (que s’emet tots els divendres de 15:00 a 16:00 h), Als quatre vents (diumenges de 9:45 a 10:00 h) i Valors Cristians (diariament cada hora en punt).

TARRAGONA RÀDIO
Tarragona Ràdio és l´emissora de ràdio pública de titularitat municipal de Tarragona. Emet al 96.7 de la FM i arriba a tota la ciutat de Tarragona. La presència de l’Arquebisbat de Tarragona en aquesta emissora es concreta de manera estable en el programa "El campanar" (els diumenges a les 9 del matí), les retransmissions de la missa de Santa Tecla (cada 23 de setembre, a les 10 del matí) i la retransmissió de la Processó del Sant Enterrament del Divendres Sant. També hi ha altres col·laboracions puntuals.

RÀDIO ESTEL
Emissora radiofònica fundada a Barcelona l´any 1994 i patrocinada per la Fundació Missatge Humà i Cristià, vinculada a l´arquebisbat de Barcelona.

RÀDIO MARIA
Ràdio Maria és una emissora privada, propietat de l´Associació Ràdio Maria, reconeguda pel Ministeri de l´Interior .
"La raó de ser de Ràdio Maria - diuen els Principis Guia de l´apostolat de Ràdio Maria - és la Salvació de les ànimes, és a dir, l´anunci de la conversió proposant d´una manera nova la fe catòlica a través de la ràdio". La presència de l’Arquebisbat de Tarragona a Ràdio Maria (FM 99.5) es concreta a l’espai "Revista diocesana" (els divendres, a les 13:35 hores).

RÀDIO VATICANA
Ràdio Vaticana és l´estació transmissora de la Santa Seu, situada legalment a l´Estat de la Ciutat del Vaticà. La tasca principal de Ràdio Vaticana és proclamar el missatge cristià lliurement, fidelment i eficientment i tenir el centre del catolicisme en contacte amb els diferents països del món difonent la veu i els ensenyaments del Romà Pontífex; informant sobre les activitats de la Santa Seu; donant informació sobre la vida i les activitats de l´Església catòlica en el món; i ajudant els fidels a avaluar els problemes actuals a la llum dels ensenyaments de l´Església.