NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Presentació dels projectes Raquel i Llar Natalis en el marc de la iniciativa «Sopars de la misericòrdia»

enviar a un amigo

El sopar, organitzat per la Delegació diocesana de pastoral familiar, tindrà lloc aquest divendres, dia 26 de febrer, a la Parròquia de Sant Salvador de Tarragona, a partir de les 20.45 h.

En el transcurs del sopar es presentaran els projectes Raquel i Llar Natalis que són una resposta misericordiosa a situacions personals doloroses que es donen a la nostra societat. El projecte Raquel pretén acollir i acompanyar la realitat del síndrome post-avortament que es pugui donar en aquelles dones, professionals o acompanyants, que han col·laborat directa o indirectament en aquest procés. Per la seva part, la Llar Natalis és un projecte d’acollida d’aquelles mares gestants sense recursos que vulguin tirar endavant el seu embaràs i no trobin el recolzament en la família o la parella. D’una manera discreta, sempre que es pugui en comunicació i coordinació amb els serveis socials, es s’oferirà ajuda tant a la dona com a l’infant.

Aquets «Sopars de la misericòrdia» pretenen ser un espai de comunicació a partir d’un àpat senzill (un entrepà i fruita) per a conèixer i dialogar sobre el repte que suposa exercir la misericòrdia en aquests projectes de caire diocesà.

Per a participar-hi cal inscriure’s abans d’aquest dijous, dia 25 de febrer, trucant al telèfon 977 231 896, o bé escrivint un correu electrònic a pastoral.familiar@arqtgn.cat.