NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Enviament missioner del seminarista Adrià Fernández

enviar a un amigo

El passat dissabte dia 10 de juny el Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, va presidir la celebració d’enviament missioner del seminarista Adrià Fernández Sánchez a l’església parroquial de l’Assumpció d’Alcover. La missa, concelebrada pel rector i el vicari de de la Parròquia, Mn. Ignasi Cabré i Mn. Pere Joan Figueras, respectivament, i el rector del Seminari Major Interdiocesà, Mn. Norbert Miracle, va comptar amb la participació de la família i amics del seminarista.

Durant la celebració el Sr. Arquebisbe va lliurar-li la creu com a signe de l’amor de Crist i de la missió per la qual l’Església l’ha escollit. Aquest estiu, impulsat per la Delegació diocesana de Missions i cooperació entre les Esglésies, l’Adrià marxarà a la diòcesi de Trujillo, a Hondures, d’on és bisbe el tarragoní Mons. Lluís Solé Fa, a fer una experiència missionera.

Al tornar d’Hondures iniciarà una nova etapa pastoral a la Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus.