NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

La Delegació diocesana de pastoral de mobilitat humana organitza un pelegrinatge diocesà a Fàtima

enviar a un amigo

Aquest pelegrinatge al Santuari de la Mare de Déu de Fàtima, a Portugal, tindrà lloc del 16 al 21 d’octubre d’aquest any amb motiu del centenari de les aparicions.

Organitzat per la Delegació diocesana de pastoral de mobilitat el pelegrinatge es farà de Tarragona fins a Fàtima passant per Ciudad Rodrigo. Després d’uns dies a Fàtima, durant el trajecte de tornada es visitarà el Reial Monestir de Santa Maria de Guadalupe, a Càceres.

Les inscripcions, que es poden fer els dimarts i dimecres de les 11.00 a les 13.00 h trucant al tel. 977 23 34 12 ext. 259 (Mn. Joaquim Gras), són fins el dia 27 de setembre. El preu del pelegrinatge és de 650 euros (allotjament en habitació individual) i de 500 euros (allotjament en habitació doble).