NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Mons. Jaume Pujol: «Hem de mirar la vida com un do i rebre-la amb gratitud»

enviar a un amigo

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, ha presidit, aquest dilluns dia 9 d’abril, solemnitat de l’Anunciació del Senyor, l’eucaristia en la Jornada a favor de la vida a la capella del Centre diocesà de Pastoral Oblates. La Jornada d’aquest any ha portat per lema «Educar per acollir el do de la vida».

En primer lloc, el Sr. Arquebisbe va agrair la tasca de totes les persones de la Delegació diocesana de pastoral familiar, encapçalada per Mn. Josep Masdéu, delegat diocesà; a les religioses de l’Institut del Verb Encarnat i a tots els voluntaris que fan possible la realització dels projectes.

En l’homilia va manifestar que hem de mirar la vida com un do i rebre-la amb gratitud. «Només si ens acceptem i estimem tal com som podrem estimar i respectar als altres», va dir. «La família és el primer lloc on cal educar en l’acollida de la vida, en l’amor incondicional vers totes les etapes que ens pot tocar viure i les dificultats que poden sorgir, com pot ser atendre una familiar malalt».