NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

L’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes obre el període d’inscripció per a participar en el 46è Pelegrinatge diocesà

enviar a un amigo

L’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes ha obert les inscripcions per a participar en el 46è pelegrinatge que se celebrarà del 6 al 10 de juliol d’aquest any presidit pel Sr. Arquebisbe. Aquelles persones que desitgin anar-hi es poden inscriure des d’aquest dijous, dia 3 de maig, fins al dia 31 d’aquest mateix mes a la seu de l’Hospitalitat.

Amb el lema «Feu el que ell us digui» s’hi pot participar com a malalt, personal sanitari, voluntari o pelegrí. Des de l’Hospitalitat es fa una crida a la participació dels més joves, d’entre 16 i 26 anys, per a col·laborar en les diferents tasques que es necessitin i compartir l’experiència del voluntariat amb d’altres joves. Aquests s’allotjaran a la Casa de Colònies, en un entorn que els permetrà desenvolupar activitats pròpies a més de la participació de les activitats de l’Hospitalitat.

La seu de l’Hospitalitat a Tarragona (Casa dels Concilis. C. de les Coques, 1-C, 2a) obre els dimarts i dijous de les 17.30 a les 20.00 h. També es pot enviar un correu electrònic a hospitalitat.lourdes@arqtgn.cat o trucar al telèfon 977 23 77 35 o enviar un Whatsapp al 666 171 679. També es pot visitar el blog http://hospitalitattarragona.blogspot.com.