Notícies

Un centenar de persones participen en la Trobada arxiprestal del Tarragonès Llevant a l’Ermita de Berà

La Trobada, celebrada el diumenge dia 17 de juny i presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, es va emmarcar en els actes commemoratius dels 300 anys de l’Ermita.
 + info :

Els mestres i professors de Religió de l’arxidiòcesi celebren una missa d’acció de gràcies en la cloenda del curs

Com cada any, al final del curs lectiu, els docents de l’assignatura de Religió catòlica a l’arxidiòcesi han estat convocats per la Delegació diocesana d’Ensenyament a participar en aquesta trobada fraterna d’acció de gràcies.
 + info :

Les parròquies del Baix Camp participen en la trobada arxiprestal de cristians a la Casa de Sant Josep

Prop d’un centenar de persones d’aquest arxiprestat van compartir plegats la tarda de diumenge passat per agrair el curs pastoral viscut en cada una de les comunitats.
 + info :

Mn. Joan M. Bajo, delegat diocesà de pastoral de la salut de Tortosa: «No hi ha res pitjor que veure un malalt sol»

La Delegació diocesana de pastoral de la salut ha celebrat aquest dissabte passat, dia 16 de juny, la darrera jornada formativa d’aquest curs a l’hospital Sant Pau i Santa Tecla de Tarragona.
 + info :

L’Arquebisbat, distingit per la seva col·laboració activa a favor de la donació de sang

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, ha recollit el guardó aquest dijous, dia 14 de juny, en l’acte de celebració del Dia Mundial del Donant de Sang a Reus.
 + info :

IV Jornades d’Història Mn. Sanç Capdevila i Felip organitzades per l’Arxiu Històric Arxidiocesà

Aquest any han tingut lloc els dies 14 i 15 de juny sobre el tema dels fenòmens migratoris a Catalunya al llarg dels segles XIX i XX.
 + info :

Solivella inicia els actes del 275è aniversari de la festa del vot de poble en honor al Sagrat Cor

La clausura de l’Any serà el dia 23 de juny de 2019, sent l’acte central i solemne el dilluns dia 10 de setembre, festa del Sagrat Cor.
vidal i barraquer

TV Diocesana