Aquest dimecres, dia 28 de novembre, ha tingut lloc al palau arquebisbal la reunió del patronat de la Fundació Sant Fructuós (FSF), presidida pel Sr. Arquebisbe. Formen part d’aquest patronat diferents membres de la cúria diocesana i altres persones vinculades especialment a l’ensenyament i la gestió d’entitats educatives.

El director de la FSF, Sr. Francesc Ortiz, ha explicat l’estat de les diferents accions i objectius del pla estratègic de la Fundació per aquest trienni 2018-2020. Entre les accions que desenvolupa s’ha destacat el programa de cooperació i voluntariat Aula Compartida, que enguany ha tancat la primera edició de cursos de formació dels que s’han beneficiat mestres i centres d’escoles hondurenyes, gràcies al suport del treball en xarxa de les Escoles diocesanes de Tarragona. S’obre doncs un nou camí ple d’oportunitats per aprendre els uns dels altres i donar suport al desenvolupament dels projectes educatius de la diòcesis de Trujillo, a Hondures.

La Fundació Sant Fructuós té com a objectiu la direcció i gestió de les escoles diocesanes de Tarragona, així com l’impuls de diferents projectes de tipus cultural, formatiu i social en l’àmbit de la nostra arxidiòcesi.

Ús de galetes

Cartell del programa