« Tots els Esdeveniments

Setembre 29/09:30 - 17:00

Lloc: Parròquia de Sant Josep Obrer de Reus

Horari:

9.30h. Cercavila pels carrers del Barri, amb la Banda de trompetes i timbals «La Verònica», de la Confraria «La Verònica», de Reus.-

10.00h. Inauguració monòlit/memorial a l’entrada del barri pel Ps. Mas Abelló, espai on hi va haver la primera Capella del Barri depenent, a l’època, de l’Església Prioral de St. Pere. A càrrec de l’Excm. i Rvdm. Dr. Joan Planellas, Arquebisbe de Tarragona, Metropolità i Primat i del Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer, Alcalde de la Ciutat.

11.00h. Solemne Eucaristia d’Acció de Gràcies presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Joan Planellas, concelebrada pel Sr. Prior-Arxiprest de Reus, Mn. Joan Anton Cedó, assistits per Mn. Estanislau Figuerola, diaca, Encarregat Pastoral de la Parròquia. La part musical anirà a càrrec del grup de cantors parroquials dirigits per la mestra Sra. Sílvia Virgili i acompanyats a l’orgue pel mestre Sr Josep Enric Peris.

12.15h. Acte Institucional de Cloenda. Reconeixement a totes aquelles persones, Entitats i Institucions que en el seu moment van impulsar i col·laborar en la construcció del Temple parroquial.

13.15h.Vermut popular, ofert per la Germandat de St. Josep Obrer.

Mostra els detalls

Data: