« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

III Trobada de la Família Palautiana al Vendrell

Novembre 9/10:00 - 18:00

Amb motiu de la cloenda del 150è aniversari de presència de les Carmelites Missioneres Teresianes al Vendrell.

Horari:

10.00 h. Arribada i acollida al Col·legi Sagrat Cor del Vendrell. Visita guiada per l’exposició històrica.
12.00 h. Eucaristia presidida pel cardenal Lluís Martínez Sistach a l’església parroquial de Sant Salvador del Vendrell.
13.00 h. Recorregut des de l’església parroquial fins l’Hospital on es descobrirà una placa commemorativa en record de les germanes Carmelites Missioneres Teresianes.
14.00 h. Dinar
18.00 h. Cloenda de la trobada.

Es prega confirmar assistència a través del següent correu: comisionfamiliapalautiana19@gmail.com

Mostra els detalls

Data: