« Tots els Esdeveniments

Jornada diocesana del matrimoni i de la família cristiana «Junts, caminem per la família»

febrer 12/10:00

Aquesta jornada donarà inici a la setmana dedicada al matrimoni i a la família que, amb lema «Matrimoni és més», organitza la Conferència Episcopal Espanyola del 14 al 20 de febrer. Al llarg d’aquesta setmana, la Delegació per als laics i la família publicarà diversos materials i reptes a les seves xarxes socials.

L’acte del dissabte serà presidit per l’arquebisbe Joan Planellas. Per tal de participar-hi, us podeu apuntar a les vostres parròquies, a la pàgina web de Laics i Família o bé a través del correu matrimonistgn@gmail.com.

Programa d’actes
10.00 h, concentració de matrimonis i famílies cristianes a l’aparcament dissuasori del cementiri de Tarragona (a l’esplanada inferior, a l’inici del camí del Llorito). Des d’allà, passejada pel camí vell del Lorito cap al santuari, amb reflexions per a grans i petits.
11.00 h, arribada al santuari i refrigeri per a tots els participants.
11.15 h, xerrada per als adults a càrrec de Juanjo Fernández sobre els reptes del matrimoni i la família cristiana. Paral·lelament, els infants participants faran tallers i jocs de reflexió sobre la família.
12.30 h, pregària familiar al Santuari.
13.00 h, cloenda i tornada.

Lloc: Santuari del Llorito, a Tarragona
Organitza: Delegació per als laics i la família
Col·labora: Delegació de Pastoral de la salut i persones amb necessitats especials.

Mostra els detalls

Data: