« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

La Nit dels Museus al Museu Diocesà de Tarragona

Maig 18/19:00 - 23:00

El Museu Diocesà participa en l’activitat «Viatge a la Constel·lació dels Museus», un recorregut pels diversos museus de la ciutat de Tarragona que es fa amb el trenet turístic i amb un guia acompanyant (Itinerari: CaixaForum Tarragona, Estació Creactiva, Museu del Port de Tarragona, Museu Nacional Arqueològic de Tarragona, Museu Bíblic Tarraconense, Museu Diocesà de Tarragona, Museu d’Art Modern de Tarragona, i Museu d’Història de Tarragona).

Enguany el lema és «El futur de les tradicions». L’activitat és gratuïta però cal fer reserva prèvia.

Més informació i reserves

Lloc: Museu Diocesà de Tarragona (accés pel c/ de la Mare de Déu del Claustre)
Hora: De les 19.00 a les 23.00 h.

Mostra els detalls

Data: