« Tots els Esdeveniments

octubre 1/19:00

Presentació del llibre «El Museu Diocesà de Tarragona. Fortuna i adversitat d’una institució centenària» de Sofia Mata de la Cruz, directora del Museu, que ha estat editat pel Museu Diocesà de Tarragona i l’Arquebisbat de Tarragona.

L’acte serà presidit pel Sr. Arquebisbe, Mons. Joan Planellas. La presentació del llibre anirà a càrrec de Mn. Manuel Maria Fuentes i Gassó, director de l’Arxiu Capitular i l’Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona.

Lloc: Centre Tarraconense «El Seminari» (c/ de Sant Pau 4, Tarragona)
Hora: a les 19.00 h
Organitza: Museu Diocesà de Tarragona