« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del llibre «V Jornada de Museus i Patrimoni de l’Església Catalana»

juliol 29/18:00

L’acte serà presidit per l’arquebisbe Joan Planellas i la presentació del llibre «V Jornada de Museus i Patrimoni de l’Església Catalana. Museus diocesans i el patrimoni de l’Església catalana durant el franquisme» anirà a càrrec de la Dra. Sofia Mata de la Cruz, ex-directora del Museu Diocesà de Tarragona.

Inscripció prèvia a: museu.diocesa@arqtgn.cat o bé al telèfon 977.248.348 (de dilluns a divendres de 8 a 13 h.)

Lloc: Sala d’Actes del Centre Tarraconense El Seminari (C/ Sant Pau 4 – Tarragona)
Hora: a les 18.00 h
Organitza: Museu Diocesà de Tarragona