« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte telemàtic – Presentació del pla de xoc caritatiu diocesà per a fer front als efectes de la Covid-19

novembre 4/19:00

Els membres de la Comissió diocesana per a fer front als efectes de la Covid-19 presentaran el seu document final de treball amb les reflexions, objectius i propostes prioritàries que s’han d’afrontar envers la comunitat eclesial i envers la societat.

L’acte de presentació, presidit pel Sr. Arquebisbe, serà retransmès en directe per Internet, a través del web de l’Arquebisbat (www.arqtgn.cat).

Coordinada pel vicari episcopal de la caritat, Mn. Lluís Simón, la Comissió està formada pel Dr. Miquel Domènech, president de l’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes; la Gna. Consol Ferrús March, missionera claretiana de Reus; el Sr. Salvador Grané, director de Càritas Diocesana de Tarragona; la Sra. Montserrat Manresa, professora de l’Escola Joan XXIII de Tarragona; Mn. Miquel Marimon, diaca permanent, i el Sr. Òscar Millan, director del Secretariat diocesà per a l’ecologia i la justícia social.

Hora: a les 19.00 h
Organitza: Vicaria de la Caritat