« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Representació «Camins del Paradís» a Riudoms

Setembre 27/20:30

Representació «Camins del Paradís», el rapsode i tenorista Valentí Maymó ens convida a un espectacle singular. Es posa a la pell del poeta Jacint Verdaguer, que ens parla de la seva vida i ens recita, de manera emocionant, alguns dels poemes del folguerolenc.

L’espectacle comença amb l’arribada de Jacint Verdaguer al Paradís, després de la seva mort. Allà, buscant la mare, que li va ensenyar les cançons de la infantesa, es proposa fer-se sentir amb la cançó del Paradís, que interpreta a la tenora.

Lloc: Pati de l’Abadia de Riudoms
Hora: a les 20.30 h