« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Trobada diocesana de laics i família en xarxa a Tarragona

juny 19/10:30 - 12:30

Aquesta trobada s’adreça als representants dels diversos grups, associacions, comunitats i moviments d’apostolat seglar i pastoral familiar de l’arxidiòcesi i té per objectiu presentar la delegació per als laics i la família, i compartir les inquietuds comunes i línies d’acció que es poden anar desenvolupant en els propers anys.

A partir d’aquesta primera trobada es vol crear la Xarxa Laics i Família (LiF) amb la participació de tots els grups que ho vulguin, per tal de seguir treballant junts en els àmbits de la família i de l’apostolat seglar.

Lloc: Delegació diocesana per als laics i la família
Hora: de 10.30h. – 12.30h.
Organitza: Delegació diocesana per als laics i la família
Inscripcions al correu electrònic: laicsifamilia@arqtgn.cat

Mostra els detalls

Data: