Esdeveniments for 08/02/2020

Esdeveniments Search and Views Navigation

Esdeveniment Views Navigation

Tot el dia

Jornada interdiocesana d’animadors de joves a Manresa

Febrer 8

Hora: de 10.00 a 16.00 h. Lloc: Cova de Manresa Organitza: Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears (SIJ) Més informació i inscripcions

11:00

Conferència «El sarcòfag de Betesda de la façana de la Catedral de Tarragona. El seu context històric i la seva significació»

Febrer 8/11:00

A càrrec d’Andreu Muñoz Melgar, director del Museu Bíblic Tarraconense. Lloc: Sala d'actes del Museu Bíblic Tarraconense (c/ de les Coques, 1) Hora: a les 11.00 h Organitza: Associació Amics de la Catedral

20:00

Sopar de la Fam de Mans Unides a Reus

Febrer 8/20:00

Horari: 20.00 h. Eucaristia 21.00 h. Sopar Lloc: Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus Aportacions Tiquet adults: 12 euros / tiquet infantil: 7 euros. (possibilitat de «fila zero»: aportació sense sopar) Els tiquets es poden adquirir als voluntaris que hi ha a l'Església o a la recepció de la parròquia.

+ Exporta esdeveniments