El dia 25 de març, solemnitat de l’Anunciació del Senyor, se celebra la Jornada per la Vida. Una jornada que s’emmarca en la Setmana de la Família i que celebrem del 22 al 29 de març. A les diòcesi amb seu a Catalunya la 13a edició d’aquesta Setmana, que enguany porta per lema «La família, escola i camí de santedat», està dedicada a enfortir la vocació i la missió de les famílies, així com també a promoure la transmissió dels valors de la vida familiar a la societat.

Amb motiu d’aquesta Jornada per la Vida aquest dimecres, dia 25, a les 17.00 h, se celebrarà l’eucaristia a favor de la vida des de la capella de les religioses del Verb Encarnat (Llar Natalis) que serà retransmesa per la pàgina de Facebook de l’arxiprestat de Tarragona.

A la nostra arxidiòcesi, la Delegació diocesana de pastoral familiar hi dona suport a partir d’un important nombre de serveis i activitats que tenen l’objectiu de fomentar la vida de fe en el sí de les famílies, acompanyant-les quan ho necessiten en el seu camí de plenitud matrimonial, primer, i també amb els fills quan aquests esdevenen part fonamental del seu projecte vital.

>  Article ‘Amb motiu de la Setmana per la família i la Vida’ de Mn. Josep Masdéu, delegat diocesà de pastoral familiar

Article ‘La família, escola i camí de santedat’ de Marcel Pallejà, membre de   l’equip de la Delegació diocesana de la pastoral familiar.

>  ‘Projectes de Vida’, suplement del Full Dominical. Coneix tots els projectes i serveis que s’ofereixen des de  l’arxidiòcesi.