El passat diumenge, dia 7 d’abril, en el transcurs de la celebració de l’eucaristia i del Capítol de la Puríssima Sang a l’església parroquial de sant Jaume Apòstol de Riudoms, es va beneir la restauració del fragment barroc del Pas de la Pietat («davallament», com en diuen a Riudoms) de l’artista Bonifàs.

La troballa d’aquesta obra, en uns armaris de darrere l’altar de l’església ha suposat una autèntica bona sorpresa per la Parròquia i el poble de Riudoms, ja que si bé l’obra estava documentada, se’n desconeixia la seva actual ubicació. Per a la Parròquia a més, és un pas important en la recuperació del seu patrimoni artístic, ja que només es conserven dues petites peces anteriors a l’any 1936.

Després d’una acurada restauració i benedicció la peça s’ha instal·lat a la Capella del Sant Crist de l’església parroquial amb uns plafons explicatius a l’abast de la contemplació i pregària de tothom.