Com cada any, durant el mes de novembre, les diòcesis amb seu a Catalunya proposen una cadena de pregària ininterrompuda per les vocacions al sacerdoci, al matrimoni i a la vida religiosa.

Els dies 1, 11 i 21 de novembre són els dies que com a Arquebisbat de Tarragona participarem en aquesta iniciativa que permetrà convocar els grups i les diverses realitats pastorals per a dedicar un temps a la pregària per les vocacions.

Una de les novetats d’aquest any és la vetlla de pregària diocesana que tindrà lloc al Santuari de la Mare de Déu de Misericòrdia de Reus el dijous dia 21 de novembre, a les 22.00 h, on tothom és convidat a participar-hi.

En el suplement del Full publicat el passat diumenge dia 27 d’octubre o a la pàgina web www.cadenadepregaria.cat s’hi poden trobar propostes, materials i testimonis de caràcter vocacional. Per a comunicar l’hora o les hores de pregària es pot omplir el formulari d’aquest mateix web o bé contactar amb el Secretariat diocesà de Vocacions enviant un correu a pastoralvocacional@arqtgn.cat