Decret
de 4 de maig de 2019 pel qual es confirmen els càrrecs dels vicaris general i episcopals i tots els altres càrrecs de la Cúria arxidiocesana de Tarragona

Havent estat acceptada la meva renúncia com a Arquebisbe d’aquesta arxidiòcesi de Tarragona i havent estat nomenat Administrador Apostòlic sede vacante en el dia d’avui, 4 de maig de 2019, per tal d’atendre de la manera més convenient el govern pastoral de l’arxidiòcesi i fins que prengui possessió canònica d’aquesta seu metropolitana i primada el nou Arquebisbe.

PEL PRESENT decret confirmo Mn. Joaquim Fortuny Vizcarro com a vicari general de l’arxidiòcesi; Mn. Jordi Figueras Jové, com a vicari episcopal de l’arxiprestat de Tarragona; Mn. Joan Miquel Bravo Alarcón, com a vicari episcopal dels arxiprestats de l’Alt Camp, el Baix Penedès, el Tarragonès Llevant i el Tarragonès Ponent; Mn. Manuel M. Fuentes i Gasó, com a vicari episcopal dels arxiprestats de Reus, el Baix Camp, la Conca de Barberà, el Priorat i l’Urgell Garrigues, i confirmem en tots els seus oficis els membres de la Cúria arxidiocesana en les seves facultats.

El present decret entrarà en vigor a partir del dia d’avui a les 12 del migdia.

† Jaume Pujol Balcells
Administrador apostòlic de l’arxidiòcesi de Tarragona

Ho decreta i signa l’Excm. i Rvdm. Sr. Administrador Apostòlic de Tarragona.
Davant meu,

Rosalia Gras Minguella