La Carta de l’arquebisbe Joan d’aquest diumenge VI de Pasqua, dia 17 de maig, porta per títol Construïm «lideratges que marquin camins». El Sr. Arquebisbe escriu que «l’Església que peregrina a Tarragona s’ha de preparar per a emprendre, amb esperit renovat, una nova etapa d’evangelització, tenint present que estem assistint a un “canvi d’època”. Això demana “un procés decidit de discerniment, purificació i reforma” (EG 30). […] Volem afrontar aquesta nova etapa amb una il·lusió renovada, essent conscients dels reptes que ens estan venint a sobre».

D’entre els continguts d’aquesta setmana es dona a conèixer els membres que formaran part de la Comissió diocesana per a fer front als efectes de la pandèmia de Covid-19 com també les parròquies de l’arxidiòcesi que han entrat a la fase 1 del desconfinament i les que encara romanen a la fase 0.

La publicació també recull el testimoni del director del Col·legi diocesà Sant Pau de Reus sobre com l’escola s’ha hagut de readaptar a aquest temps de confinament. L’apunt històric l’aporta Mn. Enric Mateu i Usach el qual es remunta als orígens de la pregària pasqual Regina Coeli i el seu vincle amb el temps d’epidèmia.

Descarregar arxiu