Del 27 de juny al dia 2 de juliol van tenir lloc a la Casa d’Espiritualitat de la Immaculada de Tartera (Prats i Sansor – Cerdanya), de les Religioses Carmelites de Sant Josep, els Exercicis espirituals dels seminaristes del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya (SMI) que van ser predicats pel bisbe de la diòcesi de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull. La vintena de seminaristes participants van ser acompanyats pel rector del Seminari Major, Mn. Armand Puig i l’equip de formadors, i alguns altres rectors dels Seminaris diocesans. L’arquebisbe-bisbe d’Urgell, bisbe delegat per al SMI, els va visitar el dijous dia 1 de juliol i va compartir la pregària i el dinar amb ells.

Els Exercicis es van viure en un clima de silenci i de pregària, amb diverses meditacions segons l’estil ignasià, amb molta reflexió bíblica i la celebració de l’Eucaristia com a moment central del dia. També la Litúrgia de les Hores ben celebrada i un temps per a l’adoració al Santíssim Sagrament, així com un col·loqui espiritual als vespres, per a compartir el resum del dia. Tot viscut en un entorn de natura a la Cerdanya i prop del Pirineu.