El Sr. Arquebisbe, Dr. Joan Planellas i Barnosell ha signat aquests darrers dies els següents nomenaments:

18/06/2019   Mn. Robert Otaba Mumbal, diaca al servei de les parròquies de la Prioral de Sant Pere Apòstol i de la Puríssima Sang de Reus.

25/06/2019   Mn. Simó Gras Solé, administrador parroquial de les parròquies de Santa Maria Magdalena de Blancafort, de Santa Maria de Solivella i de la Transfiguració del Senyor de Pira (i Ollers).

Mn. Marcus Vinicius Teixeira Araújo, administrador parroquial de les parròquies de la Transfiguració del Senyor de Vimbodí, de Santa Maria Assumpta de Tarrés i de Sant Joan Baptista de Vallclara.

Mn. Víctor Mosquera Ramos, administrador parroquial de les parròquies de l’Assumpció d’Alcover, de Sant Pere ad Vincula de Mont-ral, de Sant Andreu de Farena, de Santa Úrsula del Milà, de Santa Maria Magdalena de la Masó, de Sant Nicolau de la Riba, de Sant Salvador de Picamoixons i de Sant Simó de Fontscaldes.