El Secretariat diocesà per a l’animació bíblica proposa, un any més, la possibilitat de formar-se en Bíblia, per correspondència, al llarg de tot el curs gràcies al seguiment personalitzat d’un qualificat equip de preparació i coordinació.

Aquest curs 2021-2022 s’ofereixen els Fets dels Apòstols, oportú per als qui comencen; i el segon curs del llibre dels Salms, per a conèixer millor aquest recull de poemes sorgits del cor de la vida del poble de Déu, per aprendre a pregar avui i aquí, en la pregària individual i comunitària.

Els materials existeixen tant en català com en castellà, i es poden rebre i retornar tant en paper com per correu electrònic. Només cal indicar en la butlleta la modalitat que es prefereix.

Les inscripcions (veure PDF adjunt) es poden enviar, per correu postal o correu electrònic, al Secretariat diocesà d’Animació Bíblica (Arquebisbat de Tarragona, Pla de Palau, 2, 43003 Tarragona / biblia@arqtgn.cat). L’aportació és de 15 euros per al material de treball i les despeses de correspondència.

Descarregar butlleta subscripció