El passat dijous dia 9 de juny va tenir lloc la primera trobada del grup de pensadors i intel·lectuals cristians que s’acaba de constituir a l’Arquebisbat de Tarragona. La reunió va comptar amb la participació d’una quinzena de persones entre periodistes, professors d’universitat, advocats o persones provinents de l’àmbit del comerç.

Aquest nou grup ha estat impulsat per la Delegació diocesana per a l’educació i la cultura, a petició de l’arquebisbe Joan Planellas. El Prelat va presidir aquesta primera reunió i els va encoratjar a formar un grup d’opinió pública amb presència als mitjans de comunicació i a les xarxes socials per a tractar i aprofundir en els temes d’Església.

Maria Dolors Sardà, recentment nomenada delegada diocesana per a l’educació i la cultura, ha explicat que aquest conjunt de persones formen «un grup obert i lliure per a opinar sobre els temes que afecten l’Església de manera oberta, sense vergonya». En aquest sentit, assegura que el nou moviment arrenca amb «esperit constructiu per a debatre, reflexionar i fer-nos veure a l’esfera de l’opinió pública».

Durant aquest estiu s’aniran desenvolupant les temàtiques per tal que, el proper mes d’octubre, comencin les trobades mensuals, que tindran lloc cada primer divendres de mes a partir de les 20.00 h. Aquelles persones que estiguin interessades a formar part d’aquest grup que s’acaba de constituir poden contactar a través del correu electrònic cultura@arqtgn.cat.

Galeria fotogràfica >>