Amb l’objectiu de millorar la conservació i el manteniment de l’església parroquial de Sant Bartomeu d’Albinyana, aquesta parròquia ha impulsat un seguit d’actuacions a l’interior del temple parroquial que han consistit en sanejar i eliminar les humitats que patia l’edifici des de fa temps a les zones baixes.

L’execució dels treballs, que han finalitzat a finals d’aquest mes d’abril de 2019, s’ha pogut realitzar gràcies a la subvenció econòmica de la Diputació de Tarragona que ha concedit una ajuda de 2.267,59 euros i a l’aportació feta per la parròquia.