El proper dissabte, dia 29 de gener, de les 10.30 a les 13.00 h, tindrà lloc una trobada al Centre Tarraconense El Seminari amb l’objectiu de donar embranzida al treball de la fase diocesana del Sínode 2021-2023 que porta per tema «Per a una Església sinodal: comunió, par­ticipació i missió».

La convocatòria, presidida per l’arquebisbe Joan Planellas i oberta a tothom, comptarà amb una conferència a càrrec de la teòloga Cristina Inogés, membre de la Comissió metodològica del Sínode, i la presentació dels materials i recursos que es poden trobar al web diocesà del Sínode amb la voluntat d’impulsar el treball a les parròquies i comunitats de la nostra arxidiòcesi.

Per a participar-hi caldrà inscriure’s, abans del proper dia 25 de gener, trucant al telèfon 977 27 92 16, o bé omplint el formulari que hi ha al web sinode2023.arqtgn.cat.

Pel que fa al treball sinodal, la data límit per presentar les respostes, a través del correu sinode2023@arqtgn.cat, serà el proper dia 30 d’abril, i la celebració de l’Assemblea diocesana tindrà lloc el dia 7 de maig a Tarragona. En aquesta Assemblea hi seran convocats tots els membres del Consell de presbiteri i del Consell Pastoral Diocesà, tots els delegats episcopals, directors de secretariats i comissionats, i tots els membres dels Consells pastorals arxiprestals.