Mai és massa aviat per a canviar el món. Amb aquesta premissa, la Delegació diocesana de Missions ha organitzat l’exposició «Els nens ajuden els nens» al Palau Bofarull de Reus. La mostra, que es va inaugurar el divendres, dia 11 de gener, presenta dibuixos i historietes de còmic sobre el món missioner elaborats per infants d’escoles de l’arxidiòcesi. L’objectiu és animar als nens a descobrir altres realitats del món i transmetre com molts infants viuen la seva vida d’una manera generosa malgrat les mancances materials.

La inauguració de l’exposició va comptar amb l’arxiprest i prior de l’Església Prioral Sant Pere Apòstol de Reus, Mn. Joan Antoni Cedó; la delegada diocesana de Missions i cooperació entre les esglésies, Sra. Ana González; el diputat de la Diputació de Tarragona, Sr. Mateu Montserrat i la regidora de l’Ajuntament reusenc, Sra. Montserrat Vilella.

«Els nens ajuden els nens» es pot visitar al Palau Bofarull (c/ Llovera, 15) fins al dia 9 de febrer, de dimarts a dissabte de les 11.00 h. a les 13.00 h. i de les 17.00 h. a les 20.00 h. L’accés és lliure.

Des de la Delegació diocesana de Missions s’ofereix a les escoles i els grups de catequesi poder visitar l’exposició acompanyats per missioners de casa nostra. Per a organitzar aquestes visites guiades es pot contactar amb missions@arqtgn.cat.

Galeia fotografica»