En el Full d’aquest diumenge, dia 20 de setembre la Carta dominical de l’arquebisbe Joan Planellas insisteix de nou en la necessitat d’una formació cristiana sòlida que respongui als reptes de la societat actual posant en valor la missió de l’Institut Superior de Ciències Religioses Sant Fructuós, «creat per donar aquestes provisions a un nivell científic i sistemàtic», afirma.

La publicació destaca dues informacions. D’una banda, l’enviament d’inici de curs dels agents de pastoral i delegats diocesans que tindrà lloc el diumenge 4 d’octubre, a les sis de la tarda, a la Catedral; i d’altra banda, la posa en marxa d’un nou canal d’informació de l’Arquebisbat a través de WhatsApp.

El Full també es fa ressò de les notícies i l’agenda diocesana, i una nova catequesi del Sant Pare Francesc que enceta un nou bloc temàtic, Guarir el món.