En el comunicat d’aquest dilluns, dia 25 de gener, el portaveu de l’Arquebisbat, Mn. Simó Gras i Solé, ha informat dels següents temes:

Nous canals de podcast de l’Arquebisbat

En el marc de la solemnitat de la conversió de sant Pau apòstol, copatró de l’arxidiòcesi, i la festivitat de sant Francesc de Sales, patró dels periodistes, l’Arquebisbat de Tarragona, a través del seu Departament de Comunicació i Publicacions, ha posat en marxa tres canals corporatius de podcast.

Les noves tecnologies han donat pas a nous i diferents formats per a consumir informació i des de l’Arquebisbat es vol incorporar aquesta plataforma dels podcast, que darrerament ha anat guanyant notorietat, a la comunicació habitual de la institució.

En aquest nou servei es podran trobar tres canals de l’Arquebisbat de Tarragona. En el canal «La veu de l’arquebisbe» s’hi penjaran articles, homilies i escrits destacats de l’arquebisbe Joan Planellas; el canal «Església de Tarragona» serà una oportunitat per escoltar una selecció d’articles, opinions i comentaris de la vida cristiana divulgats en les diferents publicacions diocesanes i, en darrer lloc, el canal «Vida diocesana» recollirà les notícies de l’arxidiòcesi.

Tot tres canals estan disponibles a les plataformes de podcast d’Apple, Google, ivoox i Spotify.

Nou web de la Delegació diocesana de Litúrgia

La Delegació diocesana de Litúrgia ha activat aquest dilluns, dia 25 de gener, un nou lloc web. En aquest espai es poden trobar recursos litúrgics i d’espiritualitat, el santoral amb el martirologi i les festes de l’arxidiòcesi, comentaris als salms i també el butlletí Connecta’t que edita aquesta mateixa Delegació amb caràcter bimensual.