Arran de la gran explosió, ara fa ja quatre mesos, que va destruir bona part de la ciutat de Beirut, al Líban, la delegació de joves cristians palestins del Patriarcat llatí de Jerusalem va tenir la següent iniciativa: fer rosaris de fusta d’olivera per pregar i alhora recollir fons per ajudar els damnificats de Beirut. Amb aquesta iniciativa aconseguien alhora un altre objectiu: donar feina a més de trenta famílies artesanes que treballen la fusta d’olivera a Betlem i rodalies i que, per causa de la manca de pelegrins motivada per la Covid-19, no tenen ingressos.

Ara, aquests rosaris, fets a Terra Santa, es poden adquirir en el mateix Secretariat diocesà per a l’animació bíblica (Casa de l’Arquebisbat, 2a planta, de dilluns a dijous, de 10.00 a 13.00 h) o bé a la Llibreria diocesana. També disposen de pessebres, canelobres i creuetes per regalar aquests dies de Nadal. La recaptació d’aquesta iniciativa es destinarà a les famílies i els barris devastats de Beirut.