L’arquebisbe Joan dedica la Carta dominical d’aquest diumenge dia 26 de setembre a les paraules de l’evangelista Joan: «Us dono un manament nou: que us estimeu els uns als altres tal com jo us he estimat». «Potser ens cal ser més conscients de la importància del mana­ment nou en les nostres parròquies i comunitats cristianes», afirma l’arquebisbe, «i ajudar-nos mútuament a viure’l. No hi ha cap carisma ni cap ministeri que el pugui anteposar».

Aquest diumenge, amb motiu de la Jornada Mundial del Migrant i el Refugiat, el Full publica un article que porta per títol «I si parlem de fraternitat?», de la delegada diocesana per a la pastoral social, en el que convida a ser exemples de respectes, tolerància i fraternitat amb els nouvinguts. Aquest article es complementa amb la proposta de lectura del missatge del Sant Pare Francesc per aquesta Jornada.

A més de l’agenda i les notícies diocesanes, en el Full també es pot llegir una entrevista als nous directors del Secretariat diocesà per a la pastoral familiar que vetllen per impulsar iniciatives per a l’evangelització de la família i coordinen, entre d’altres tasques, la preparació prematrimonial de l’arxidiòcesi.