Amb motiu de la 3a Jornada Mundial dels Pobres, iniciativa impulsada pel papa Francesc, el Sr. Arquebisbe, Mons. Joan Planellas, ha compartit el matí del dissabte, dia 16 de novembre, amb usuaris i voluntaris de ‘Cafè i Caliu’ a Tarragona. En aquesta visita, la primera des que és arquebisbe de Tarragona i que ha coincidit amb les jornades de portes obertes que s’està fent aquest cap de setmana, ha pogut conèixer les instal·lacions i la tasca que s’hi desenvolupa.

‘Cafè i Caliu’ és un projecte de Càritas Interparroquial de Tarragona que ofereix una mitjana al dia d’un centenar d’esmorzars a les persones sense llar o que viuen en situacions d’exclusió social. També proporciona un servei de dutxes i altres serveis d’higiene personal. Segons la darrera Memòria de Càritas Diocesana de Tarragona, ‘Cafè i Caliu’, que compta amb una cinquantena de voluntaris, va servir durant l’any 2018 un total de 30.287 esmorzars i 549 persones es van poder beneficiar d’aquest servei.