La missionera diocesana M. Isabel Correig ha traspassat aquest dijous dia 17 de setembre, a l’edat de 79 anys, a Reus, després d’un llarg període de malaltia. La missa funeral tindrà lloc aquest divendres 18 de setembre, a les 16.00 h, a l’Església Prioral de Sant Pere Apòstol de Reus.

Isabel Correig ha estat missionera a la República Democràtica del Congo durant prop de cinquanta anys com a religiosa de la Companyia missionera del Sagrat Cor. Correig va iniciar el seu apostolat a Kinshasa, a la capital, vivint en comunitat en un barri pobre i fent equip amb el rector, d’origen belga, que en aquella època era encara un missioner. Correig va tenir cura de la catequesi, d’un centre social per a les mares de família i va col·laborar en totes les reunions parroquials.

El fet de conèixer el Pare Philippe Nkiere, fill del Congo i també missioner, va ser molt important per a ella. Junts van coincidir en una mateixa visió de la realitat del poble i per tal de donar una resposta a la situació de marginalització van iniciar l’Associació Ekolo ya Bondeko, Poble de la fraternitat.

Reposi en la pau de Crist.