El Sr. Arquebisbe, Dr. Joan Planellas i Barnosell, ha signat amb data de 27 d’abril de 2021, els nomenaments dels membres de la Comissió Diocesana de Patrimoni Cultural, que estarà formada per les següents persones:

Sra. Roser Martín Estepa, delegada diocesana per al patrimoni cultural (presidenta)
Mn. Josep Mateu i Guarro, delegat diocesà per a l’administració dels béns de l’Església
Mn. Xavier Roig Rovira, delegat diocesà per a la litúrgia
Sra. Neus Sánchez Pié, tècnica arxivera
Sra. Míriam Ramon Mas, conservadora del Museu Bíblic Tarraconense
Sra. Elisenda Rosàs Tosas, arquitecta
Sr. Voravit Roonthiva, conservador-restaurador
—Sr. Joan Menchón Bes, arqueòleg

Tots aquests nomenaments tenen un termini de tres anys, excepte els delegats, que ho són per al temps que estiguin al capdavant de la Delegació encomanada.