El Sr. Arquebisbe, Dr. Jaume Pujol Balcells, ha signat recentment els següents nomenaments:

5 de febrer de 2019

— Mn. Antoni Pérez de Mendiguren i Cros, administrador parroquial de la Parròquia de Sant Feliu Màrtir de Constantí.
Mn. Joan Miquel Bravo Alarcón, administrador parroquial de la Parròquia de Sant Sebastià de la Canonja.

6 de febrer de 2019

Mn. Manuel Borges Anguera, administrador parroquial de les parròquies de Sant Jaume Apòstol d’Arbeca, de Sant Martí de Sant Martí de Maldà (i església del Dolç Nom de Maria del Vilet), de Sant Jaume Apòstol de Belianes, de Santa Maria de Maldà, de Sant Jaume Apòstol de Nalec, de Sant Miquel dels Omellons i de la Transfiguració del Senyor de Rocafort de Vallbona.