Un any més des del Secretariat diocesà d’animació bíblica de l’Arquebisbat es proposa aquesta formació bíblica per correspondència, amb una durada de vuit mesos (d’octubre al maig), amb un qualificat equip de preparació, coordinació i seguiment personalitzat.

Aquest curs s’ofereix els Fets dels Apòstols, oportú per als qui comencen; els Salms, per assaborir la pregària en tota la tradició bíblica; i Jeremies (vocació, oracles, vocació del profeta…). Tots tres cursos estan disponibles tant en català com en castellà.

Les inscripcions es poden fer a través de la parròquia, on trobareu la butlleta d’inscripció en paper, o directament al Secretariat diocesà d’animació bíblica (c/ Sant Pau 4, Tarragona) abans del dia 21 de setembre. L’aportació és de 15 euros per al material de treball i les despeses de correspondència.

Per a més informació es pot enviar un correu electrònic a animacio.biblica@arqtgn.cat o trucar al tel. 649 23 66 39.