Aquest diumenge, dia 21 de juny, l’arquebisbe Joan Planellas, en la seva Carta dominical, interpel·la al lector amb la pregunta Com tenim cura dels nostres avis? Una reflexió sorgida arran de la crisi sanitària de la Covid-19 i del patiment de molts avis en els nostres geriàtrics. L’arquebisbe aposta per recuperar el cicle de solidaritat «entre els nostres avis, pares i fills, i no deixar-los simplement mal aparcats en un voral dels nostres geriàtrics» perquè «“una societat que descarta la gent gran no té futur”, ens recordava no fa gaires dies la Comunitat de Sant’Egidi», escriu.

En el Full d’aquest diumenge XII de durant l’any es pot llegir una entrevista al director de Càritas Diocesana, Salvador Grané, amb motiu de les actuacions realitzades durant la pandèmia la publicació de la Memòria anual 2019 de Càritas. Com a tema destacat, i important per al sosteniment de l’Església, és interessant llegir l’article de l’ecònom diocesà, Daniel Sobradillo, en què exposa els motius pels quals cal marcar la casella de l’Església en la Declaració de la Renda.

Com a breu notícia el Full es fa ressò del conveni signat entre el Museu Diocesà i el Museu de Valls per a la difusió dels seus fons artístics.