Aquest dilluns dia 11 de novembre, un dels dies en que l’Arquebisbat se suma a la Cadena de pregària per les vocacions, diversos preveres de l’arxidiòcesi s’han aplegat a la capella de la Residència sacerdotal del Seminari Pontifici de Tarragona per a pregar per les vocacions al ministeri ordenat.

«Aquesta trobada fraternal, presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Joan Planellas, ha estat una bonica ocasió per pregar per tot el presbiteri diocesà, especialment, pels preveres més grans i els que estan malalts», ha explicat Mn. Jaume Gené, director del Secretariat Diocesà de Vocacions de l’Arquebisbat. La trobada de pregària ha consistit en el rés solemne de Vespres, l’exposició del Santíssim i el testimoni vocacional de Mn. Jordi Figueras, rector de les parròquies de Sant Joan Baptista, Santa Clara i Sant Pere Apòstol de Tarragona i vicari episcopal.

El darrer dia de la Cadena de pregària per les Vocacions al nostre Arquebisbat serà el dijous dia 21 de novembre, a les deu del vespre, al Santuari de la Mare de Déu de Misericòrdia de Reus, on se celebrarà una vetlla de pregària diocesana.