Com ja és tradició, cada any en la festa de la Sagrada Família a la Catedral, com en moltes parròquies, s’homenatja aquells matrimonis que celebren els 25, 50 o 60 anys de casats. Per aquest motiu, el diumenge dia 30 de desembre el Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, va presidir la missa d’acció de gràcies en la que hi van participar quaranta-vuit matrimonis.

En la celebració, organitzada per la Delegació diocesana de pastoral familiar, el Sr. Arquebisbe va felicitar els matrimonis tot desitjant que el seu amor i compromís duri molts anys més.

En l’homilia va demanar a tots els matrimonis que, seguint l’exemple de Josep i Maria, som cridats a crear fraternitat allà on vivim, «deixant rastre de la bondat de Déu». Mons. Jaume Pujol també va expressar que per a transmetre una fe joiosa i esperançada cal fer-ho a través del propi testimoni, actuant amb coherència. «Cada vegada que les famílies, fins i tot les que estan marcades per ferides, de fracassos i debilitats, tornen a la font de l’experiència cristiana, s’obren a nous camins i a possibilitats impensables», va dir.